torsdag 18 november 2010

genom europa

i somras gjorde vi en underbar resa genom europa med bil. till slut landade vi i normandie. bodde i en lägenhet i ett fantastiskt hus vid havet. och umgicks med min fina barndomsvän hennes fina man och deras helt nye son. tittade på bilderna igår och tänkte dela. för de gör mig glad. i dessa väntans tider. som vissa stunder plågar livet ur mig. och andra låter mig vara utan tanke på det.
this summer we took our car from sweden to france. it was an amazing trip. and just looking at these pictures gives me peace.

1 kommentar:

Mary sa...

Âh vad fint det ser ut där! ;-)
Det var SÂÂ kul att ni var här! Ni är välkomna tillbaka när ni vill. Vi hâller tummarna jättehârt för att det ska funka. Men vänta gärna lite... Jag har bestämt (öh hm!) att bli med barn i juni nästa âr ungefär, det skulle vara kul om det blev samtidigt!=)
KRAM,
Bärta