söndag 27 februari 2011

mattförsäljare

vi ska sälja en matta. en matta som vi aldrig ens använt. den har bara hängt på vår balkong och blivit lite blöt. jag blev helt kär i den när jag såg den. och sen kom den hem till mig. alldeles för dyr. och la sig på golvet. men hur jag kunde tro att en svartvit matta skulle passa in i vårt naturochhavsfärgade hem är för mig så här i efterhand en gåta. så nu är den till salu. efter att ha legat i en garderob i nästan ett år. jag hoppas någon vill ha den.
annars stickar jag en hel del nu. en kofta till mig själv. det går bra. ser nu att komnudåfilten är i bild. men den har inte funkat än. tyvärr. mot sommaren blir det ett nytt försök. om vi har råd.


were selling a carpet. its been laying in a wardrobe for ages. and i really do not know why i thought it would work in our home. but it is lovely. and i do wish i was a blackandwhite person. but im not. so i surely hope someone else wants it.

other than that im back knitting again. now its a cardigan for myself. its going good. except ive just had to redo 230 stitches. oh well.



Inga kommentarer: