måndag 15 december 2008

julklappen färdig

jag har sugsår på insidan av min överläpp. så fokuserad har jag varit de senaste timmarna. men nu är hon klar. katten. och fin blev hon. tycker i alla fall jag. sen får vi se om mottagaren blir lika förtjust. men jag hoppas det.pepparkakshuset är också dekorerat. fick en liten kick av mamin maailma och förpackningen. skönt.men jag är så trött nu för tiden att jag får spel om det inte vänder snart. men på söndag är det dags. säger de som vet. då ska det äntligen bli ljusare igen. annars blir jag nog deprimerad. och det vore ju trist. men nu ska jag sova. och jag hinner lägga mig innan tio. hurra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nu fick jag prestationsångest vad gäller pepparkakshus! Så fint kommer vårt aldrig att bli! :)

Skruttans mamma

lisa sa...

lägg ner det omedelbart! det är bara att strö lite florsocker över det så ser det bättre ut än vad det är....

jag längtar till ert nästa stockholmsbesök. kanske får styra upp ett gbgbesök snart?