måndag 1 mars 2010

till axel

imorgon ska vi träffa minis plastkusin för första gången. det är egentligen mosters mans systers bebis. men för oss är han en liten kusin. den enda vi har. än så länge.

så kvällen har gått till att göra en docka. jag har skrikit i ilska. jag och symaskinen kommer inte överens längre. men nu är han färdig. och jag är nöjd. han har skjorta på sig. som jag sydde små gula knappar på. vi får väl se om han går hem.

mössan blev färdig för flera dagar sedan. men jag lyckas inte fånga den på bild. ska fortsätta försöka.

imorgon är jag ledig. har sportlov med mini. så skönt. förutom att hon gått in i något av en trotsfas. jag hoppas den går över snart.

tomorrow were meeting minis pretend cousin for the first time. its aunties husbands sisters baby. and we cant wait to meet him.

made him a doll tonight. had an argument with the sewing machine. but it all turned out ok in the end.

tomorrow im off. to spend the day with mini.

Inga kommentarer: