lördag 14 juni 2008

boken om bebis


är klar. använde tyger från kläder jag sytt till henne. bilderna stryktes på vitt lakan och zigzagades på tygerna. den blev jättefin. och lagom för bebis att bläddra i. det är bilder på henne när hon gungar, diskar, äter, pussas och sover. och sen är det bilder på familjen och bästa vännen.

nu ska jag ge mig på en blus till mig själv. samma som klänningen fast en blus. hoppas det blir bra. vill gärna ha med den till mallorca.

luktärten ska jag också försöka få ut idag. men vet inte om jag orkar. det regnar idag så jag är seg. riktigt seg. också måste vi ju packa.

2 kommentarer:

Klockarbarn sa...

Gud vad smart - en bebisbok. Uppskattas säkert av större barn också eftersom de gärna tittar på bilder av sig själva som bebisar. Kanske apar efter dig om det är okej...Min stora tjej skulle verkligen gilla en sån bok.
//Klockarbarn

lisa sa...

apa på!!! jag har ju själv snuvat idén av soulemama.

för övrigt är det nog inte bara barn som tycker om att se bilder på sig själva... jag tycker fortfarande om det. än så länge. :)