onsdag 22 september 2010

tipsonsdag

ok. det här blir bara ett tipsinlägg. för nu måste jag tipsa. 

först ska jag tipsa om att maria har en utlottning. inte för att jag egentligen vill ha fler att tävla mot. jag vill helst bara vinna själv. men ändå.

jag vill inte att det ska vara dubbelt radavstånd. jag blir så trött. men det är en ny redigerare. och jag vet inte hur man löser det. hurra för google. nu använder jag firefox istället och då funkar det.

ok. nästa tips. jag har hittat en helt fantastisk blog. akan-kakan. den som inte blir glad av att läsa den är konstig. 

och mitt sista tips är. om du kan. gå på massage. det är så skönt. och välgörande. jag är helt mosig nu. och nu är det dagisdags. hur ska jag orka. 

if youre only reading english this one is no good for you. but i can tell you that the box above is from my late grandfather. and the contents is from my grandmother.  and it will soon be used to make little purses or something like that.

1 kommentar:

Mary sa...

Oj oj oj vilken aktivitet och kreativitet!! Kul!!! Det känns som att du mâr lite bättre... Vad bra! Puss frân mig, H och E