torsdag 1 december 2011

årets adventskalender

ja. har man börjat ena året är det lite svårt att inte fortsätta året efter. och trots att jag sa till mig själv att jag skulle köpa nån liten sak under hela året så har det inte blivit så. de senaste två veckorna har jag yrat på och funderat på vad paketen ska innehålla. så igår satt jag och maken och slog in paket till halv tolv. men fint blev det. de fina nummerlapparna fick jag från haath se. nu gjorde jag inte exakt som hon men nästan. och nu är jag ledig. inget mer jobb. på länge. och det är den mest underbara känslan som finns. december ligger som ett oskrivet blad framför mig. ja det ska ju till en bebis och en jul och lite sånt. men ändå. nästan oskrivet då.

this years calender was also finished last minute. but mini loved it when she saw it for the first time this morning. its filled with washi tape, pearls, glitter glue amongst other things. it was a bit stressful but now that its done it was so worth it. i used haath se advent calender number printables. they are lovely.

Inga kommentarer: