onsdag 16 april 2008

förkylt


här är det riktigt snorigt för tillfället. först var det bara bebis och nu är det både jag och maken. jobbigt. man blir så hängig.

men jag orkade ändå sy en tröja till bebis igårkväll. gjorde lite i rynk i halsen. och muddar i ärmarna.

bebis börjar så smått släppa taget och ta små steg utan stöd. men helst inte. det är ganska läskigt. hon har även lärt sig att öppna alla dörrar. speciellt de i köket. och allra helst den med sopkorgen bakom. väldigt spännande.

vi tittar på hus. men vi kan inte bestämma om vi vill eller inte. vi får se. som det känns om att jag säger väldigt ofta nu för tiden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Håller tummarna inför husvisningen på södagen!
Jag vet ett par som ev. ska flytta till New York. OM de ska hyra ut sitt hus - ska jag hojta till i sånt fall.... Det blir ju förståss på vår sida av stan!

Kram Mrs Maranello

lisa sa...

jag flyttar hellre med till new york... :)

men alla hållna tummar hjälper. tack!