torsdag 18 juni 2009

dockan

nu är det bara en dag kvar tills mini och jag fyller år. ikväll syddes en docka. med mönster från black apple. hon har tofsar och blommig klänning. vi får se om hon går hem. eller om hon hamnar i stora högen med mjukisdjur. mini har aldrig idkat mjukisdjur eller snuttefilt. hon nyps när hon ska sova. helst mammas hand. det är ju lite mysigt. tycker jag. men det tycker ju inte alla andra. vi får se hur det går på dagis.ikväll hade vi låtsaskalas med mormor och morfar. då gjorde vi en rulltårtstårta. det var riktigt gott. faktiskt.

och nu är jag ledig. mer än en vecka. det känns helt ofattbart och alldeles fantastiskt. jag ska få bara vara med min fina familj i 10 dagar. vi ska göra vad vi vill. och jag får pyssla. i alla fall lite. det blir bra det.


the birthday doll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken fin docka! Och grattis till er båda!