måndag 8 juni 2009

gräslök


vi fick hemodlad gräslök i kruka när vi var hos farfar sist. mini älskar gräslök. så fort balkongdörren står öppen springer hon ut och tar ett strå. mums.

jag har gjort ett par köpenhamnsbyxor till. också gjorde jag en liten byxdress också. men det blev lite smalt framtill så jag har justerat. får prova imorgon och se om de blev bra. för nu sover mini.

hon sover inte middag längre. eller ibland gör hon det. men oftast inte. och det går riktigt bra. hon är extremt energisk timmen innan sömn. men det är ju mest ett desperat försök att hålla sig vaken.

jag söker jobb. det känns bra. och lite läskigt samtidigt. men jag hoppas att det blir bra till slut. det är bra med karriärcoachen. ska dit igen på torsdag. den här gången måste jag hamna rätt. för som min fina grannvän sa: ju fler dumma jobb man jobbar på desto större är risken att man tror att det är en själv det är fel på. och det är ju dumt.

Inga kommentarer: