fredag 11 januari 2008

ensamma

ikväll är vi ensamma. och inatt. bebis ska sova hos mormor och morfar. vi ska alltså få sova en hel natt. kommer vi att göra det? den här veckan har jag och bebis bråkat om nattmatningen. och vi har slutat. hon äter sitt sista mål vid sju på kvällen och sitt första fem. det har varit jobbigt. de första nätterna var vidriga. hon skrek och sög på min haka. men det har gått bättre för var natt som passerat. vi får se hur det blir inatt. hoppas det går bra. det är i alla fall inte vi som behöver vaka.

bebis klippte sig hos min frisör idag. hennes fina bebislock är nu borttagen. den ska sparas. och klistras in i hennes lilla bok. som ska göras någon dag.

jag har stickat färdigt mina wrist warmers nu. lägger ut en bild på dem sen.

jag tror att vi lägger oss klockan nio ikväll. undrar när vi vaknar.

Inga kommentarer: