söndag 25 maj 2008

en klänning till mig


idag var det mors dag. jag fick en teckning av bebis och spa av maken. det ska bli väldigt mysigt. vi ska gå tillsammans bara han och jag. det blir bra det.

jag har sytt en klänning till mig själv idag. hittade tyg på dollys. det var nog ämnat som skjorttyg men nu blev det klänningtyg istället. jag använde mönstret jag beställde från usa. built by wendy 3835. lätt att följa. och jag är nöjd med resultatet. tänkte göra en liten blus också. när jag orkar. och har råd att köpa mer tyg.

gjorde ett rutincellprov i fredags. och sedan dess har jag haft ont i magen. det står överallt att det inte ska göra ont. men om det gör det. vad gör man då. så jobbigt. jag blir orolig att de ska ha kommit åt något. någon sammanväxning. men så är det säkert inte. hoppas jag.

Inga kommentarer: