onsdag 25 mars 2009

vänner är bra

tänk att få vara med en vän i flera timmar. det är fint det. att sedan spendera i princip hela den tiden med att boosta varandra det är ännu finare det. minsann.

och vi pratade om det här med att kvinnor hellre sparkar på varandra än lyfter fram varandra i jobbsammanhang. så nu har vi skapat något av en pakt. vi ska boosta andra kvinnor i jobbsammanhang. så det så. för det behöver vi. vi måste hjälpa varann lite grann. och inte alltid vara så rädda för att andra kan mer än oss själva. vi kan ju faktiskt lära oss nåt då. och det är ju sällan dåligt.

ikväll har jag både lagt upp mig på en till sajt samt anmält mig som mystery shopper. lite spännande och väldigt kul. sen om jag får något uppdrag återstår att se. men jag har i alla fall anmält mig.

och boken ligger nu och väntar på mig nere på vårt postkontor. imorgon får jag hämta den. hurra.

och sen vill jag bara skriva att jag hade en jättebra jobbdag idag. fick så bra saker gjorda. och det kändes verkligen jättebra. för första gången på väldigt länge var jag glad när jag gick från jobbet. och det var inte bara för att jag skulle träffa min fina vän.

Inga kommentarer: