tisdag 20 november 2007

sticka


nu ska jag ge mig på ett stickprojekt. maken har tröttnat på att jag sitter vid symaskinen varje kväll. så om jag stickar kan vi ju prata lite mer. hoppas att det går hem. hittade den här fina baby yodan hos one door down. jag tror att jag borde klara av den. det står att det är enkelt. det enda jag måste lyckas med är att hitta en översättning från engelska till svenska. men om jag inte minns helt fel såg jag en sådan på någon blog häromdagen. eller var det för virkning. hur som. det löser sig.

idag ska jag ut på vidare tygjakt. hittade en massa fint på nätet igår. har beställt hem små prover från e-slöjd. hoppas de kommer snart. sen hittade jag så klart en fantastiskt sida stationerad i danmark, skipper stoffer. och blir lite trött att jag inte hittade den innan jag reste dit. men det får bli en till resa. eller beställning via nätet. då är nog en resa lite trevligare.

Inga kommentarer: