tisdag 7 oktober 2008


idag sa min chef att vi ska utvecklingssamtal och lönesamtal i ett. och att jag tills dess ska ha funderat ut vad jag vill göra med min framtid. då blev jag alldeles matt. och är fortfarande matt. tårarna brände bakom ögonlocken - jag trodde det var ett uttryck som inte var på riktigt - när jag cyklade hem idag.

jag orkar inte tänka på vad jag vill göra med min framtid. det är bra som det är nu. men om jag inte behövde tänka pengar skulle jag vara hemma mycket mer. och jag skulle göra alla saker som jag vill göra som jag knappt hinner sätta fingret på idag. ja. jag vet inte jag. men det är å andra sidan inget som jag tänker säga till min chef. men det var jobbigt för han petade i mitt innersta som jag oftast försöker låtsas om inte finns.

som tur var hittade jag ett fantastiskt halsduksmönster på knitting daily. det får bli mitt nästa projekt. och nu ska jag läsa min nya bok som maken lånat åt mig. vädermannen av ulf lundell. hade jag aldrig valt själv så det ska bli spännande.

today my boss asked me to consider what i want for my future. he obviousely ment within the company. but it got me thinking. and although thinking somtimes good its not good when it gets out of hand.

luckily enough i found a beatiuful scarf pattern at
knitting daily. that will be my next project. but before that ill read the book that husband borrowed for me. i would never have picked it out myself so this will be exiting.

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart Du ska få ett mail!

Usch... frågor om framtiden är jobbiga. Helst vill man bara blunda och stoppa huvudet i sanden...

Superfin halsduk! Den fixar Du lätt!